oversight, management, direction, control, administration, guidance, regulation surveillance, inspection, monitoring supervision
formulating a plan - devising a strategy - crafting a strategy - developing a plan - designing a strategy - planning a strategy - creating a strategy - mapping out a plan - strategizing - outlining a strategy - constructing a plan - preparing a strategy - organizing a strategy - setting up a plan - establishing a strategy - arranging a plan - plotting a strategy - charting a course - laying out a plan - blueprinting a strategy - engineering a strategy - shaping a strategy - configuring a plan - drafting a strategy - composing a strategy - instituting a plan - initiating a strategy - framing a plan - building a strategy - structuring a plan - orchestrating a strategy - formulating a strategy - conceiving a plan - hatching a strategy - masterminding a plan - planning a course - strategizing a plan - designing a course - creating a plan - mapping out a strategy - developing a strategy - crafting a plan - outlining a plan - constructing a strategy - preparing a plan - organizing a plan - setting up a strategy - establishing a plan - arranging a strategy
Das Formulieren und Festlegen einer Strategie bezeichnet den Prozess, durch den Unternehmen und Organisationen langfristige Ziele und Pläne entwickeln, um Erfolg zu erzielen. Dies umfasst die Analyse von internen und externen Faktoren, die Identifizierung von Stärken und Schwächen sowie die Festlegung klarer und erreichbarer Ziele. Eine gut definierte Strategie hilft dabei, Ressourcen effizient zu nutzen und die gewünschten Ergebnisse zu erzielen.